خاطرات کاغذی

ببینید | اکهارت

خاطرات کاغذی

ببینید | سیمسالا گریم

دو اسباب بازی رها شده که از طریق کتابی مکتوب از افسانه‌های جادویی زنده شده و جنبه جادویی آن را تجربه کردند. از آن روز به بعد، آن‌ها وارد افسانه‌های کلاسیک معروف در سرزمین جادویی سیمسالا پریان شده و با مداخله در داستان‌ها از آن بیرون می‌آمدند.
کد خبر: ۱۴۶۱۸۴۴
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
تعداد بازدید : 15

"یویو"، یک کایوت آبی ماجراجو، شاد، شجاع، محتاط، بازیگوش و دیگری "داک کروک" که مارمولک صورتی رنگی بود با عینک و کلاه و کیف زرد. او بسیار ترسو، اما باهوش و مهربان بود. تفاوت آن‌ها باعث می‌شد که اغلب با هم بحث کنند و به نظر می‌رسد هر دو آن‌ها به کتاب داستان بی احترامی می‌کنند، زیرا معمولاً هنگام فرود آن‌ها را به مکان بدی می‌برد. سه پرنده وسه موش لباس پوشیده هم بودند که در قسمت‌هایی از فصل اول به این دو مشاوره داده و کمک می‌کردند. این کارتون را با روایت "بهمن هاشمی" به تماشا می‌نشستیم.

سیمسالا گریم (با عنوان آلمانی: Simsala Grimm) محصول ۱۹۹۹-۲۰۱۰ آلمان شامل داستان‌های افسانه‌ای از برادران گریم، هانس کریستیان آندرسن و دیگر نویسندگان نامدار بود. این مجموعه کارتونی توسط "آندره سیکویف"، "استفان بیتن" و "کلاوس کلاوزن" ساخته شده‌است و تولید مشترک گرین لایت مدیا، رادیو آلمان شمالی، هان فیلم ای‌جی، میلی‌ایمیج و ماگما فیلم ال‌تی‌دی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها